Laserowa labioplastyka połączona z laserową redukcją napletka łechtaczki

Obecnie labioplastyka nie wymaga już użycia metod chirurgicznych. Można ją wykonywać przy pomocy specjalnego lasera. Wskazaniem do labioplastyki mogą być m.in. przerost lub zdeformowanie warg sromowych większych. Każdy z tych przypadków powoduje dyskomfort u kobiety. Jeśli wargi sromowe są zbyt duże, pojawiają się dolegliwości bólowe, zarówno podczas stosunku seksualnego, jak i wykonywania codziennych czynności (jak chodzenie czy ćwiczenia fizyczne). Z kolei gdy mamy do czynienia ze zbyt małymi wargami sromowymi – zwiększa się podatność na infekcje dróg rodnych oraz różnego rodzaju podrażnienia. Labioplastyka pozwala na rozwiązanie powyższych problemów, dzięki mało inwazyjnemu, nie powodującemu skutków ubocznych zabiegowi. Oczywiście przed zabiegiem podawane jest znieczulenie miejscowe, a następnie podczas około godzinnego zabiegu, wycina się laserowo zbędną część tkanki. Laser koaguluje tkankę, minimalizując utratę krwi. Wargi sromowe są nie tylko zredukowane – poprawia się również ich ogólny zarys, jędrność oraz napięcie. Dzięki temu ustają wspomniane dolegliwości bólowe a życie seksualne zyskuje na jakości. Często labioplastyce laserowej towarzyszy redukcja napletka łechtaczki. Napletek ów stanowi fałd skórny otaczający łechtaczkę. Dzięki jego częściowemu usunięciu można nie tylko poprawić estetykę narządów płciowych, ale też zwiększyć doznania seksualne oraz poprawić higienę w okolicach intymnych. Redukcja napletka łechtaczki wymaga jednakże szczególnej precyzji, z uwagi na wyjątkowo wrażliwą i dobrze ukrwioną okolicę zabiegu. Po labioplastyce może się zdarzyć, iż wystąpi opuchlizna oraz ból. Dlatego też konieczna jest rezygnacja z prób współżycia przez okres co najmniej 4 tygodni po zabiegu.